ارز دیجیتالی PVT چیست

ارز دیجیتالی PVT چیست ؟ PVT به ارز رمزنگاری شده و دیجیتال انجمن Pivot گفته می‌شود. این جزء اصلی اکوسیستم در انجمن Pivot است. ارز دیجیتالی PVT تنها به عنوان توکن اولیه و واحد مبادله برای انجمن Pivot استفاده می‌شود. این ارز دیجیتالی در مدت بسیار کوتاهی موفق شده است تا رشد کند و سرمایه گذاران سراسر دنیا را به خود جلب کند.

انجمن ارز دیجیتالی PVT چیست ؟

انجمن ارز دیجیتالی PVT یعنی Pivot انجمنی متشکل از سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده و دیجیتالی چینی است. نسخه چینی آن به خوبی مدیریت می شود. انجمن Pivot محور، بازارها، قیمت‌ها و نمودارهای بیش از ۱۴۰۰ ارز رمزنگاری شده را در به صورت زنده و تازه ترین اخبار بلاک چین را منتشر می‌کند. هدف این انجمن این است که سرمایه گذاران چینی در کنار هم در شبکه بلاک چین فعالیت کنند. انجمن Pivot بزرگترین انجمن ارزهای رمزنگاری شده در چین بوده که به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است.

انجمن Pivot توسط Lin Yingming، مدیر فنی سابق Thunder، Xu Lin و Wang Pan مدیران ارشد سابق انجمن Zuiyou تاسیس شد. نسخه Pivot چینی در ماه مارس ۲۰۱۸ راه اندازی شد. طی شش ماه، بیش از ۲۰۰ پروژه، ۱۱۱ رسانه بازار فروش و ۹۱ کسب و کار تجاری مرتبط با بلاک چین ، حساب‌های رسمی خود را در Pivot افتتاح کردند. بیشتر بخوانید: حساب دمو فارکس

انجمن Pivot همکاری عمیقی با Huobi در زمینه درج اخبار، تسلط بر بازار و انجمن دارد. و Pivot همچنان به ارائه بهترین خدمات برای پروژه‌های با کیفیت بالای بلاک چین ادامه می‌دهد، در حالی که همزمان مشغول به ساخت بهترین انجمن برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی و رمزنگاری شده است. تیم بنیادی Pivot با تجربه و باهوش برای ایجاد و اداره «انجمنی برای سرمایه گذاران» است. نسخه چینی Pivot دارای امتیاز بسیار مثبتی در میان کاربران است و هنوز به سرعت در حال توسعه است. بسیاری از کارشناسان این حوزه معتقدند که Pivot پس از پیوستن به اکوسیستم Huobi ، نفوذ خود را در بازار جهانی افزایش خواهد داد. انجمن Pivot و Huobi با هم به توسعه صنعت بلاک چین کمک خواهند کرد.

پایه گذاران و موسسان انجمن ارز دیجیتالی PVT چه کسانی هستند؟

پایه گذاران و موسسان انجمن ارز دیجیتالی PVT یعنی Pivot افرادی چون Lin Yingming اولین مدیر فنی Thunder و Xu Lin و Wang Pan مدیران ارشد و انحصاری انجمن Zuiyou هستند. از زمانی که اولین نسخه Pivot در مارس ۲۰۱۸ منتشر شد، انجمن Pivot به سرعت در حال توسعه است، کاربران جهانی فعال Pivot به بیش از ۲٫۵ میلیون نفر می‌رسند و در سراسر سال ۲۰۱۸ بیش از ۸۰ درصد از آنها کاربران بین المللی (غیر چینی) بودند.

انجمن ارز دیجیتالی PVT و شبکه بلاک چین

انجمن ارز دیجیتالی PVT یعنی Pivot متعهد به تبدیل شدن به انجمنی است که در آن سرمایه گذاران بتوانند به صورت آزادانه و بدون محدودیت در شبکه بلاک چین ارتباط برقرار کرده و همکاری کنند. چشم انداز انجمن PVT این است که سرمایه گذاران بلاک چین بتوانند با همکاری هم، جهان را تغییر دهند. ماموریت انجمن PVT این است که سرمایه گذاران بلاک چین را تقویت کند تا نه تنها از خروج ارز و سرمایه ملی جلوگیری کند، بلکه پروژه‌های با کیفیت را کشف کند؛ تا اعضای انجمن بتوانند آگاهی خود را از بلاک چین، همکاری در داخل انجمن و در نهایت سرمایه گذاری و کارآفرینی خود را بهبود بخشند. بیشتر بخوانید: ثبت نام در هات فارکس

وظیفه اصلی انجمن این است که اطلاعات ارزشمندی را نمایش دهد. هر کس دارای حق آزادی در انتشار اطلاعات و استفاده‌ی موثر از آن را دارد. در انجمن PVT اشتراک گذاری اطلاعات رایگان است. انجمن PVT همچنین مجموعه ای از مکانیسم‌های ذخیره سازی داده های غیرقابل برگشت و دائمی را فراهم می‌کند تا سرمایه‌های سرمایه گذاران در هیچ جایی پنهان نشود.

دیدگاهتان را بنویسید