تزیین شله زرد تک نفره با انواع ایده های زیبا و خلاقیت های دوست داشتنی

شله زرد به عنوان یکی از دسرهای سنتی و خوش مزه می باشد. شله زرد را بیشتر در سفره های نذری، محرم و در ماه مبارک رمضان در سفره افطار خود قرار می دهند که در این ایام  دارای طرفدار بسیار زیادی می باشد. همچنین ایده های مختلف و جالبی برای تزیین شله زرد تک نفره وجود دارد که شامل تزئین با دارچین، بادام، خلال پسته و گل محمدی می باشد تا بتوانید با داشتن همچین ایده های جالب و متنوع سفره ای زیبا و دوست داشتنی داشته باشید.

 تزیین شله زرد تک نفره

ایده ای زیبا برای تزیین شله زرد تک نفره به همراه تصاویر

برای تزئینی زیبا و متفاوت شله زرد اصلا نیاز به مهارت خاصی نمی باشد و به راحتی می توانید با کم ترین وسایل و هزینه و بدون نیاز به شابلون یک تزئینی بی نظیر و زیبا روی شله زرد خود انجام دهید. همچنین برای تزئینی متنوع و زیبا با شله زرد مجلسی و ساده همراه ما باشید. شله زرد به عنوان یک دسر خوش مزه و کاملا مغذی خارق العاده می باشد زمانی که شله زرد شما به خوبی غلیظ شد آن را در ظرف های یک بار مصرف بریزید و بعد اینکه شله زرد شما خنک شد می توانید آن را با خلال بادام و پسته و دارچین به روش های گوناگون تزئین کنید.

  •  اصل جنس
  •  سپهر چوب

تزیین شله زرد در ماه مبارک رمضانتزئین زیبایی از شله زرد با خلال بادام

زیباترین مدل برای تزئین شله زردبرای اینکه نتیجه خوبی از شله زرد بگیرید از برنج نیم دانه استفاده کنید و در صورت استفاده باید برنج نیم دانه خود را دوبرابر در نظر بگیرید در واقع شیرین بودن شله زرد هم بستگی به ذائقه افراد دارد، به طور معمول شکر را تقریبا دوبرابر برنج در نظر بگیرید بهتر است که شکر خود را قبل استفاده آن را در آب حل کنید تا شکر ناخالصی نداشته باشد.

تزئینی ساده برای شله زرد

بهتر است که شله زرد خود را با مقدار کمی زعفران خشک افزایش دهید، همچنین برای دم کردن زعفران آن را با یک قاشق چایخوری در یک استکان آب جوش بگذارید تا دم بکشد.

تزیین شله زرد با غنچه گل محمدیزیبایی و خوش رنگی شله زرد با دم کردن زعفران

طرز تهیه و زیبایی شله زرد

برای تزیین شله زرد تک نفره می توانید پودر دارچین را با مقدار کمی از کره آب و مخلوط کرده و برای تزئین شله زرد خود استفاده کنید با این کار از پخش شدن دارچین جلوگیری کرده و دارچین رنگ تیره تری به خود می گیردکه بیشتر خانم ها از این نکته بی خبر هستند و این را هم بدانید که فقط از دارچین خالی برای تزئین شله زرد استفاده کنید این کار باعث پخش شدن دارچین روی شله زرد می شود

شله زرد خوش مزه و زیبادیزاین زیبا و شیک از شله زرد

تزیین شله زرد بدون شابلون

تزئین با شابلون های متنوع

با کمی صبوری برای سرد شدن شله زرد می توانید آن را تزئین کنید. همچنین برای تزیین شله زرد تک نفره می توانید از انواع شابلون های نوشته و یا تصویر استفاده کنید.

خاص بودن دیزاین در شله زردتزئین شله زرد با شابلون های متنوع

دیزاین جالب و ساده ای از شله زرد دیزاینی زیبا و ساده از شله زرد

زیباترین تصاویر از تزئین شله زردتزیینی خاص و جالب با شابلون

تزیین شله زرد های شیکتزیین شله زرد تک نفره

ایده ای متنوع از شله زرد

نکته مهم در تزیینات شله زرد تک نفره

ابتدا برای تزیین شله زرد سعی کنید ظرفی را انتخاب کنید که اندازه ی کوچکی داشته باشد همچنین اگر دوست دارید که شله زرد شما به صورت قالبی در بیاید باید کمی ژلاتین به شله زرد خود اضافه کنید. توجه داشته باشید که شله زرد نذری شما باید دارای غلظتی متوسط باشد

تزئین و درست کردن شله با روشی آسان

طراحی شله زرد یک نفره با گل محمدی

در واقع برای تزیین شله زرد می توانید از گل محمدی خشک شده همراه با کمی پودر پسته و بادام هم به کار ببرید.

دیزاین شیکی از شله زردتزئین شله زرد با گل محمدی
تزیین با دارچین و گل محمدی شله زرد
دیزاین زیبایی از گل محمدی در شله زرد
تزیین شله زرد نذری با مواد خوشمزه
تزئینی چشم نواز از غنچه های خشک شده گل محمدی
تزیین ساده شله زرد

دیدگاهتان را بنویسید