سوال های مهم در خاستگاری

 

اگر در دنیای تودوزی تازه وارد هستید ، انتخاب پارچه مناسب ممکن است یک کار دشوار به نظر برسد. با وجود همه پارچه های موجود (بدون ذکر رنگ و طرح) ، چگونه پارچه مناسب شما را انتخاب می کنید؟ در اینجا برخی از اطلاعات مربوط به پارچه های مختلف برای کمک به شما در انتخاب پارچه مناسب برای مبلمان خود آورده شده است. ماندگاری اگر می خواهید اثاثه یا اثاثه یا لوازم داخلی روزمره را بپوشانید ، دوام آن بسیار مهم است. دوام پارچه اثاثه یا لوازم داخلی با توجه به میزان آن در آزمایش مالش دوتایی که توسط تولید کننده انجام می شود ، تعیین می شود ، این یک حرکت عقب و جلو است که از فرسودگی کسی که روی صندلی تودوزی نشسته است تقلید می کند. هرچه تعداد مالش های مضاعف بیشتر باشد ، (به عنوان مثال ۱۰۰۰۰۰ در مقابل ۱۰،۰۰۰) شاخص کیفیت و دوام بهتر است. علاوه بر مالش های دوتایی بالاتر ، به دنبال پارچه های تودوزی باشید که برای کارایی استفاده می شوند ، مانند مقاومت در برابر لکه ، دفع آب ، یا مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش برای پروژه های تودوزی که هر روز استفاده نخواهند شد ، مانند قطعات تزئینی یا وراثتی ، ویژگی های عملکرد ممکن است چندان مهم نباشند ، که باعث ایجاد تنوع گسترده تری از جمله ابریشم ، پشم ، پارچه ، اردک پنبه ای ، پارچه های تزئین شده و موارد دیگر می شود! فقط به دنبال پارچه های دکوراسیون منزل در محدوده متوسط تا بسیار سنگین باشید. مراقبت از پارچه پارچه های جلوبندی اغلب برای شستشوی سنتی یا تمیز کردن خشک که روی مبلمان استفاده می شود مناسب نیستند. بنابراین ، شما باید دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید و به دنبال پارچه های ضد لک برای قطعات با استفاده سنگین تر باشید. توصیه ما برای تمیز کردن خشک قبل از روکش مبلمان در صورت تمایل به تمیز کردن قبل از استفاده ، در نظر گرفته شده است. پس از تودوزی ، از تمیزکننده های لکه ای https://uninotepad.ir/good/ https://forviewhelp.ir/best/ https://fieditor.ir/nice/ https://nnnnssees.ir/awesome/ http://www.sobhemagic.ir/new/ http://www.nnnlpopp.ir/old/ http://www.musi-eee-ee.ir/great/ http://repoooooooz.ir/black-cup/news01.html http://ziplommmkakka.ir/goal/test.html http://kalabineeee.ir/news/post325.html http://aviationbooys.ir/clean/ http://pelicanofdays.ir/beauty/ https://ah-sa-nd.ir/perspolis/ https://foxbookk2000.ir/real/ http://javaboxo.ir/pages/gallery.html http://jobbbcope.ir/docs/profile.html http://trainfying.ir/stars/style.html http://aharmostthe.ir/drive/gallery.html که برای پارچه مبلی یا سرویس های تمیز کردن روکش مبلمان استفاده شده است استفاده کنید. استفاده از اسپری محافظ پارچه روی  مبلمان تمام شده خود بسیار توصیه می شود. انواع پارچه این پارچه های داخلی و روکش دار دارای وزن ، رنگ ، الیاف و روش های مختلف درمانی هستند تا اطمینان حاصل کنید که پارچه مورد نیاز پروژه خود را تهیه می کنید.

 

شنیل – انتخاب عالی پارچه برای مصارف خانگی ، در درجه اول قطعات سنگین تر. مانند مخمل ، دارای یک تکه برش است که به مقاومت در برابر سایش و راحتی کمک می کند. ترند ۰۳۳۴۵ پارچه شکوفه شنیل جیر مصنوعی لحاف کرسی / میکرو الیاف / اولتراسود – به طور معمول پارچه ای چند پارچه ای پلی استر با یک روش سایشی سطحی که به آن یک تکه مبهم و شکایت زده شده برای تقلید از جیر ارائه می دهد ، این پارچه یک گزینه عالی برای اتاق های خانوادگی و حیوانات خانگی با استفاده سنگین است. بسیار مقاوم ، مقاوم در برابر سایش و تمیز کردن آن آسان است. پارچه جو دوسر Swavelle / Mill Creek Zadak Suede مخمل – مخمل دارای یک انبوه برش متراکم است ، و آن را به طور لوکس با یک براق نرم می کند. مخمل می تواند در برابر استفاده زیاد مقاومت کند و برای اکثر خانه ها انتخاب جذابی است. وقتی نشت یا لکه بلافاصله تمایل پیدا می کند ، بهتر تمیز می شود. پارچه طاووس مخملی خانگی کریپتون Basketweave / Tweed – این پارچه های بافته شده با بافت لکه ها را پنهان می کنند و به خوبی می پوشند و بسته به درجه مالش مضاعف آنها می توانند در هر نوع روتختی استفاده شوند. مالش های دوتایی بالاتر باعث کاهش لایه برداری و پارچه می شود. پارچه بافته لحاف کرسی شده بسکتبال خانگی Crypton Home Garrett چرم مصنوعی – تمیز کردن آسان و انتخاب بسیار خوبی برای مبلمان کودک و سایر قطعات پرمصرف است. تمیز و مناسب برای کاهش خطر ترک خوردگی است. پارچه اسپرسو چرم مصنوعی قابل تنفس

Marine Vinyl – ساخته شده برای مقاومت در برابر آب و هوا و عناصر خشن ، وینیل دریایی وینیل ظاهری چرمی است که بسیار بادوام است و تمیز کردن آن آسان است. پارچه سلطنتی Vinyl Outing Richloom Fortress Marine ژاکارد – به طور معمول پارچه ای سنگین تر ، دارای الیاف رنگ شده با نخ لحاف کرسی است که الگویی ایجاد می کند و به پارچه بافت و سبک می بخشد. انتخاب پارچه مناسب برای استفاده در منزل ، در درجه اول استفاده متوسط و لحاف کرسی قطعات تزئینی. پارچه پارچه تالی طاووس ژاکارد فرش موزه فرفری کافمن اردک / بوم – پارچه ای بافتنی و محکم ، ایده آل برای طرح های چاپی. این شکل پارچه ای اگر از پنبه ساخته شود ، می تواند با استفاده از سنگین به مرور تار شود ، بنابراین باید از آن در مبلمان با استفاده متوسط ، قطعات تزئینی یا لهجه های بالش استفاده شود. Golding by P / Kaufmann Scout Stripe Canvas Navy Fabric الیاف اینها الیاف رایجی هستند که در پارچه های روکش دار استفاده می شوند. آنها می توانند ۱۰۰٪ باشند یا با الیاف دیگر مخلوط شوند تا به ویژگی ها بپیوندند. این الیاف را می توان به انواع پارچه ساخته شده که در عملکرد آنها نیز تأثیر دارد: پنبه – تنفس ، راحت و مناسب بودجه. مقاوم در برابر محو شدن نیست کتان – بسیار قوی و تنفس پذیر و کلاسیک. مقاومت کمتری در برابر لکه ها و محو شدن دارد ، نباید برای استفاده های سنگین استفاده شود ، اما برای قطعات وراثت بسیار عالی است. پشم – لوکس ، بافت و احساس عالی ، شکل خود را حفظ می کند ، در برابر لکه ها مقاومت کمتری دارد – به دنبال درمان ضد لک یا مخلوط باشید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید