شما دوست دارید به کدام کشور سفر کنید؟

شما دوست دارید به کدام کشور سفر کنید،انتخاب کنید

در این مقاله قصد داریم در مورد سه کشور آسیایی صحبت کنیم و این مطلب را با شما در میان بگذاریم که اگر روزی قصد داشته باشید به ییکی از این کشورها سفر کنید،کدام یک را انتخاب خواهید کرد.هر کدام از این کشورها زیبایی خود را دارند و تجربیات متنوعی را به شما خواهند آموخت.این سه کشور عبارتند از تایلند،هند و سنگاپور.شما دوست دارید به کدام کشور سفر کنید؟در ادامه توضیحات مختصری در مرود این کشورها بخوانیم.

کشور هندوستان

این کشور به عنوان یکی از پرجمعیت ترین کشورهای شرق آسیا،دارای جاذبه های توریستی فراوانی است و هرساله باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر جهان میشود.طبیعت بکر و زیبای هندوستان،چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند. هند دارای تاریخ و فرهنگ بسیار کهن و پرباری است که به ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد می‌رسد. هند سرزمین نژادها، زبان‌ها، آیین‌ها، و فرهنگ‌های فراوان و گوناگون می‌باشد. در این کشور صدها زبان و هزاران گویش و لهجه وجود دارد. علاوه بر دو زبان هندی و انگلیسی که در قانون اساسی این کشور زبان رسمی اعلام شده‌ است، ۲۲ زبان دیگر در یک یا چند ایالت موقعیت زبان رسمی را دارند.
سفر به این کشور واقعا لذت بخش خواهد بود.در جریان باشید که برای سفر به این کشور باید نسبت به اخذ ویزای هند اقدام کنید.

کشور تایلند

تایلند نیز در جنوب آسیا واقع شده است.اگر اهل خوشگذرانی و تفریحات منحصر بفرد هستید،پیشنهاد ما این است که به فکر سفر به این کشور زیبا باشید.این کشور دارای جزیره های بسیار زیبا و دلپذیر است و دارای تفریحات آبی منحصر بفر در کل دنیاست.اگر دلتان میخواهد در یک جای آرام و زیبا استراحت کنید،به جزایر تایلند سفر کرده و لحظات به یاد ماندنی را برای خود و خانواده ثبت کنید.سفر به این کشور نیز نیازمند اخذ ویزای تایلند میباشد.

کشور فیلیپین

خوب،مسلما نام این کشور زیبا را شنیده اید.

مجموعه جزیره‌های فیلیپین از شمار بسیار زیادی جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده‌ است که بر روی هم ۳۰۰ هزار کیلومتر مربع وسعت دارند یعنی کمتر از یک پنجم خاک ایران. بیش از نیمی از خاک آن را جنگل فرا گرفته‌ است. این جزایر که تعداد آن‌ها به ۷۱۰۷ جزیره می‌رسد عموماً در سه گروه بزرگ طبقه‌بندی می‌شوند. این سه مجمع‌الجزیره عبارتند از: لوزون، میندانائو، و ویسایا.

وقتی در این جزایر اقامت دارید،ذهن شما کاملا استراحت میکند.دغدغه های کاری،هیاهوی شهر و … همگی حداقل برای مدت زمان کوتاهی از ذهن شما پاک میشود و به شکل باور نکردنی،استراحتی کاملا کارساز خواهید داشت. کشور فیلیپین بطور کلی در محاصره آب‌های اقیانوس آرام و دریای چین جنوبی قرار دارد، وسیع‌ترین دریاچه‌های آن عبارتند از،: لاگونا در غرب جزیره لوزون و تاآل در مرکز آن دو دریاچه لانائو و دریاچه سوریاگو نیز در جزیره میندانائو است.برای سفربه این کشور نیز نیازمند اخذ ویزای فیلیپین هستید.

خوب حال بگوئید که دوست دارید به کدام یک از این کشورها سفر کنید.یا حتی احتمال این وجود دارد که در یک برامه ریزی چند ۱۰ الی ۱۵ روزه،قصد سفر به هر ۳ کشور را داشته باشید.نظرات خود را به اشتراک بگذارید.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید