بهترین کارگاه تعمیرات مبلمان

تعمیر مبلمان و رویه کوبی مبل ار جمله خدماتی هستند که افراد زیادی برای انجام آنها اعلام آمادگی میکنند. اما نکته مهم برای پیدا کردن یک کارگاه تعمیر مبل معتبر توجه به مجوزها و تاییدیه های لازم است. در ادامه یکی از قدیمی ترین مجموعه های تعمیرات مبلمان و رویه کوبی را به شما معرفی خواهیم کرد. مبل کوثر با مدیریت جناب آقای حامد باقری با سابقه بیشتر از ۲۰ سال فعالیت مستمر و تعداد بسیار زیادی مشتری راضی انواع خدمات تخصصی در حوزه تعمیرات لوازم چوبی را به مشتریان خود ارائه میدهد.

خدمات تعمیر مبل

به زبان ساده اگر بخواهیم تعمیر مبل را تعریف کنیم باید بگوییم : فرآیندی است که با استفاده از آن مبل هایی را که آسیب دیده اند را تعمیر و ترمیم می کنند و آنها را دوباره قابل استفاده می کنند .

خدمات تعمیر مبل

تعمیرات مبل انواع مختلفی دارد که وابسته به : طرح مبل ، جنس مبل و مواد مصرف شده در آن است که با دقت به نوع فرسودگی مبل به کارگاه برده می شود . همچنین این تعمیرات شامل زیر شاخه های زیادی می شود که شما با توجه به آسیب مبل می توانید یکی را انتخاب کنید. کارگاه تعمیر مبل خدمات متنوعی به مشتریان گرامی ارائه میدهند:

  • رنگ کاری مبل
  • رویه کوبی مبل
  • تعمیر شکستگی مبلمان
  • تعویض اسفنج
  • تعویض پارچه مبل
  • رفع عیوب نجاری (تعمیر کلاف مبل)
  • عوض کردن رویه چرم مبل
  • تعمیر مبل راحتی
  • ترمیم فنر مبل

تمام این خدمات باید توسط افراد آموزش دیده و کاربلد انجام شود در غیر این صورت منجر به آسیب بیشتر مبل شما می شود . تعمیرات مبل را نمی توانید در خانه و به تنهایی انجام دهید، بهتر است این کار را به کارگاه های تعمیر مبل سپرده که بر اساس سلیقه خودتان آن را تعمیر و مرمت کنند. در ادامه به برخی از این خدمات تخصصی میپردازیم:

رویه کوبی مبل

یکی از مواردی که بسیار پیش می‌آید این است که پارچه مبل ها ممکن است پس از مدتی استفاده دچار سائیدگی و خرابی شود . سائیدگی و کهنگی پارچه مبل ها موجب می شود که مبل ها بسیار کهنه نشان دهند و از رنگ رو افتاده باشند این موضوع آنچنان هم دشوار نیست، شما میتوانید با رویه کوبی مبل و تعویض پارچه مبلمان رنگ و رویی تازه به منزل خود ببخشید. نکته بسیار مهمی که اینجا بسیار قابل اهمیت است و باید حتماً به آن توجه کنید، این است که در انتخاب پارچه مبل خود بسیار توجه داشته باشید، چرا که هر مدل پارچه متناسب با نوع خاصی از سبک مبل می باشد. 

رویه کوبی مبل

هزینه رویه کوبی مبل خیلی زیاد به نوع پارچه و قیمت پارچه مبلی بستگی دارد. چراکه بخش زیادی از قیمت رویه کوبی مربوط به خرید پارچه است.

تعمیر شکستگی مبلمان

آسیب های شایعی که به مبل ها وارد می شود مانند : شکستگی پایه های مبل ، فرو رفتن فوم یا اسفنج روی مبل و خراب شدن پارچه اش است که همگی قابل تعمیر می باشند.

جنس چوب مبل های قدیمی بهتر از جنس مبل های امروزی است. پس با تعمیر مبل می توانیم چوب های قدیمی که قابل بازسازی هستند را حفظ کنیم.

یکی از مزایای خوب تعمیر مبل علاوه بر کاهش هزینه، حفظ محیط زیست است. دورانداختن وسیله های خانه همانند بقیه چیز ها باعث تولید زباله می شود، همه ما می دانیم که تجزیه مواد در طبیعت چقدر زمان بر است و باعث بوجودامدن آسیب های فراوانی به محیط زیست و اطراف می شود. با تعمیر مبل از تولید زباله می توانیم جلوگیری کنیم چون به جای دورریختن آنها مجدد استفاده می کنیم .

رنگ کاری مبل

اگر رنگ چوب مبل شما خراشیده و یا دچار زدگی شده باشد و یا می خواهید برای تغییر رنگ مبلمان خود اقدام کنید، یا حتی طلاکوبی مبل و نقره کاری نیز از کارهایی می باشد که در مبل کوثر به خوبی توسط متخصصین انجام می‌شود. به گونه‌ای که اگر قصد رنگ کاری مبل خود را دارید، می توانید مبل های خود را به دست کارشناسان مجرب ما بسپارید و با یک تغییر رنگ و هزینه بسیار کم، مبل خود را تغییر دهید و باعث ایجاد تغییرات بسیار زیادی در دکوراسیون منزل خود شوید.

تعمیر مبل راحتی

مجموعه تخصصی تعمیر مبل کوثر کلیه خدمات مربوط به تعمیر مبل راحتی ، تعمیر مبل ال ، تعمیرات مبل چرم و کلاسیک را با بالاترین کیفیت انجام میدهد. پرسنل باتجربه و ماهر این مجموعه با استفاده از از ابزارهای به روز در کمترین مدت زمان ممکن، خدمات ترمیم و تعمیرات مبلمان راحتی شما را انجام خواهند داد.

تعمیر مبل راحتی

آیا تعمیرات مبلمان مقرون به صرفه است ؟

امروزه با توجه به قیمت بالای مبل ، اکثر افراد توان خرید ان را ندارند اما راه دیگری وجود دارد که خیلی به ما کمک می کندو آن هم تعمیرات مبل است .

شما فرض کنید مبلمان خانه تان در اثر جابجایی یا هر چیز دیگری آسیب دیده است و شما توانایی مالی برای خرید مبل جدید را ندارید . در این مرحله می توانید به تعمیرات تخصصی مبل روی آورید که با هزینه بسیار کمتری مبلمان شما را تعمیر می کنند و شما می توانید مجددا از آن استفاده کنید.

نکته ای که باید ان را به خاطر بسپارید این است که مبلمان را باید به جاهای تخصصی و مطمئن سپرد ، تا بصورت حرفه ای برایتان مبل را تعمیر کنند .

مزایای تعمیر مبل

 تعمیر مبل را میتوان راهی برای صرفه جویی در هزینه ها دانست. اما در برخی موارد فقط هزینه اضافی است. مثلا شما فرض کنید مبلی را دارید که سال های طولانی است از آن استفاده کردید و الان کهنه و رنگ و رو رفته شده، تعمیر مبل در این حالت شاید به صرفه نباشد و ممکن نباشد آن را شبیه به روز اول کرد ، زیرا عمر خود را کرده است. به شما پیشنهاد میکنیم قبل از تعمیرات مبل از یک فرد باتجربه و متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

حالا مجددا فرض کنید  مبلی را دارید که چند سالی بیشتر نیست آن را خریده اید اما برایتان تکراری شده و نیاز به تنوع دارید، اما پول خرید مبل جدید را ندارید .باز هم گزینه تعمیرات مبل به کمک شما می آید. شما می توانید به راحتی مبل هایتان را به مراکز تعمیر مبل سپرده و طرح و رنگ پارچه مبل را عوض کنید یا تغییراتی در چوب آن بوجود بیاورید . همین کارها باعث می شود که مبل شما بسیار تغییر کند و در دکوراسیون خانه تحولی بوجود بیاورد.

تعمیر مبل در تهران

اگر شما ساکن شهر تهران هستید و مبل هایتان دچار آسیب شده ، باید به توجه به محل سکونتتان بهترین مرکز تعمیر مبل را بیابید .در این قسمت می خواهیم درباره تعمیرات تخصصی مبل تهران را بررسی کنیم. در حال حاضر یکی از برترین کارگاه های تعمیر مبل در شهر تهران مجموعه تعمیر مبل کوثر است. این مجموعه با بیشتر از بیست سال سابقه فعالیت و دارای مجوز فعالیت از اتحادیه مبل‌سازان و درودگران تهران در زمینه رویه کوبی و تعمیرات مبلمان است.  برای آشنایی بیشتر با خدمات مبل کوثر میتوانید به سایت moblekosar.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید