مرجع آنلاین دانلود کتاب های روز جهان – کتابچین

 

 

امروزه کتابخانه الکترونیکی کتابچین نامی است که در عرصه تکنولوژی می درخشد، در واقع تکنولوژی به هیچ عنوان منکر علم نیست و بخشی از آن کتاب و کتابخوانی را به شکل بهتری رواج داده است، وب سایت های زیادی هستند که در دسترس شما بوده و اجازه می دهند که در آن ها به گشت و گذار پرداخته و هر کتابی که می خواهید را دانلود کنید.

کتب زیادی را می توانید از این طریق بخوانید، بدون انی که نیاز باشد نسخه فیزیکی آن را خریداری کرده و در شرایطی که امکان جابجایی همیشگی اش را ندارید خود را درگیر یک دردسر تازه کنید. یک کتابخانه چند هزار متری را می توانید به راحتی در موبایل هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ خود داشته باشید. کتب دسته بندی مختلفی دارند، مانند رمان، علمی و…

اما نظرتان در مورد یک کتابخانه رایگان آنلاین چیست؟

 

چرا کتابخانه رایگان و آنلاین کتابچین؟

خوب سوال مهمی است، نخست باید بدانید که شما در هر شرایطی نمی توانید کتاب همراه داشته باشید، اما به راحتی یک موبایل هوشمند در جیبتان و یا کیف کوچکی که همراه دارید جای می گیرد، شما امکان جابجایی صد ها کتاب را ندارید، اما کتابخانه کتابچین این کار را با تنها چند مگابایت فایل انجام می دهد. در نهایت این که شما امکان جستجو را دارید، یعنی اگر می خواهید به یک صفحه خاص برسید، نویسنده و انتشارات خاصی را بیابید این کار در فضای تکنولوژی آسان تر انجام می پذیرد.

کتاب هایی هستند که شما باید برای تهیه آن ها هزینه زیادی پرداخت کنید، اما این محدودیت ها در حال حاضر برچیده شده است و با چند کلیک ساده حتی می توانید نسخه هایی که به صورت رایگان در دسترس نیستند را به قیمت به مراتب ارزان تر خریداری کنید.

از خواندن در کتاب کتابچین لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید