معرفی چند مدل کولر گازی اجنرال

معرفی کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال

 

کولر گازی ۱۲۰۰۰ اجنرال از قدرت پرتاب باد ۱۵ متری برخوردار است و برای مکان های کوچک مناسب می باشد . شرکت اجنرال کولر های خود را با استفاده از تکنولوژی کشور ژاپن و بالاترین راندمان و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف که نسبت به رقبای خود برخوردار است تولید می کند و با توجه به سابقه طولانی که در زمینه ی تهویه مطبوع به صورت تخصصی دارد، از اعتماد بالای برخوردار است و به همین دلیل از محصولات این شرکت به عنوان «ریش سفید کولرها» یاد می شود.برای موتور کولر گازی ۱۲ هزار اجنرال مدل ASGS12LFCA از کمپرسورهای روتاری استفاده کرده اند و یکی از کولر گازی بسیار کم مصرف موجود در بازار بانه است

محصول جدید کولر گازی اجنرال ۱۲ هزار با وجود کارکرد دوگانه سرمایشی ، گرمایشی و تکنولوژی اینورتری که دارد،یکی از بهترین انتخاب ها برای مشتریان گرامی می باشد که به کیفیت و مصرف بهینه انرژی اهمیت ویزه ای می دهند.اسپلیت و کولر گازی های اینورتر اجنرال با وجود مصرف کم برق، دمای اتاق را به گونه ای تنظیم می کنند که کمتر از ۱۰ درجه سانتی گراد نشود به همین دلیل مصرف کننده مطمئن است که اتاق در زمان خالی بودن، زیاد سرد نمی شود

کولر گازی اینورتر 12000 اجنرال

معرفی کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال

از دیگر تولیدات منحصر به غرد شرکت اجنرال می توان به کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال اشاره کرد که این محصول نیز مانند مورد قبلی دارای ویژگی های عالی است که خرید و استفاده آن را توجیه و مقرون به صرفه می کند که از جمله ویژگی های کولر ۱۸۰۰۰ اجنرال می توان به مصرف معقول برق ، تهویه سالم و مطبوع با پش هوای خنک و تمیز اشاره کرده و جدا از این موارد می توان به طراحی زیبا و شیک ان در عین سادگی اش اشاره کرد که باعث دلچسب تر شدن طرح ان اشاره کرد

این کولر گازی دارای موتور T3 است که دوام وکارایی ان را شرکت اجنرال تضمین کرده است و می توان مدت مدیدی از ان با خیال راحت استفاده کرد . موتور های T3 توانای تحمل دما بالا را دارند و در هوای گرم و خشک نیز قادر به اداه کار هستند و این موتور ها می توانند در دمای تا ۵۴ درجه فعالیت کنند و هوای خنک را به محیط مورد نظر شما برسانند .

کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال کم مصرف نیز مانند کولر ۱۲۰۰۰ اجنرال از قابلیت فست کول برخوردار است .

یکی از نکاتی که در مدل های کولر گازی حائز اهمیت است به کاربردن موتورکمپرسور قدرتمند روتاری است که با قدرت بالا و قابلیت تولید سرمایشی و گرمایشی برای استفاده در هردو فصا سرما و گرما بسیار مناسب می باشد به گونه ای که مصرف کننده دیگر نیاز به خرید یک دستگاه خنک کننده و یا دستگاه گرم کننده نخواهد داشت.

یکی از دیگر ویژگی های کولر گازی ۱۲۰۰۰ اینورتر اجنرال و کولر گازی ۱۸۰۰۰ اجنرال استفاده از گاز مبرد R410 است . این گاز کاملا مطابق با استاندار های بین الملی طراحی شده است و برای انسان ها، حیوانات و گیاهان هیچ آسیب و مواد مضری ندارد

مشخصات کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال

 

یکی دیگر از کولر گازی های تولیدی برند اجنرال کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال است که این کولر برای محیط های نسبتا بزرگ و با متراژ تا ۸۵ متر می تواند استفاده شود و توانایی جواب گوی برای ادرات و مکان های شلوغ را دارد . البته این کولرگازی با داشتن این توانایی برای استفاده در منازل بزرگ بسیار مناسب است . این کولر نیز مانند موارد قبلی بسار کم مصرف است و با وجود ظرفیت بالا میزان مصرف برق معقولی دارد و شما از بابت مصرف برقش زیاد نگران نخواهید بود .

کولر گازی اینورتر ۲۴۰۰۰ اجنرال نیز دارای برد اینورتر است و به همین دلیل بسیار کم مصرف هستند . مورد دیگر که باید به آن اشاره کرد وجود ات استارت است که این بدین معنا زمانی که دما محیط به دمای مورد نظر رسید کولر دور موتورش را پایین می آورد و در حالت تقریبا خاموش قرار می گیرد و با تغییر دما محیط کولر گازی به صورت اتوماتیک روش وشروع به خنک نمودن محیط می کند که این ویزگی کارایی کولر را چند برابر می کند .

همگی محصولات ذکر شده در اینجا جزء محصولات عالی و با کیفیت اجنرال می باشد و کولر گازی های اجنرال دارای انواع مختلف می باشند از جمله آنها کولر گازی های اسپلیت دیواری، کولر گازی های داکت یا همان کانالی، مولتی پنل ساده و پیشرفته و کاستی. با توجه به سابقه خوب و طولانی این برند در زمینه تولید تخصصی تهویه مطبوع و انواع کولر ها، این شرکت مورد اعتماد اکثر مردم است و در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد . به دلیل سابق خوبش از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید تهویه مطبوع یاد می شود.

یکی از مشکلاتی که برای کولر های قدیمی مصرف بالای انرژی توسط دستگاه بود و این نیز به این دلیل است که پس از مدتی از کار دستگاه و به تشخیص برد فرمان با رسیدن دمای محل به حد از قبل تعیین شده ، فرمان خاموش نمودن دستگاه از طریق برد فرمان به موتور دستگاه ارسال می شود و دستگاه هم با اجرای آن از برد فرمان،موتور خاموش می شود و زمانی که کولر گازی شما دوباره بخواهد روشن شود نیاز به جریان برق بسیار بیشتری را دارد و آن را نیز هم در همان لحظه اول استارت مصرف می کند! (معمولا این جریان در هر ساعت ۳ بار این تکرار خواهد شد) ولی خوشبختانه در کولرگازی ۲۰۲۰ به بعد اجنرال به دلیل قرار دادن برد اینورتر یا همان دی سی اینورتر به صورت کامل بر طرف گردیده است و مشتری دیگر به هیچ عنوان نگرانی از بابت مصرف بالای برق منزل و یا محیط کار ندارد.

کولرگازی 12000 اینورتر

قابلیت های اصلی

 

قابلیت اصلی برد اینورتر این است که این برد دستور خاموش شدن موتور کمپرسور را نمی دهد و به این دلیل موتور در همه ساعات کارکرد در همان حالت خود و بدون مصرف زیاد برق کار می کند و دیگر دستگاه شما نیازی به خاموش و روشن شدن متوالی ندارد و همین حالت به تنهایی سبب شده است تا این کولر به عنوان یکی از مناسب ترین محصولات تهویه مطبوع در میان افراد تبدیل شود.

همگی محصولات ذکر شده در اینجا جزء محصولات عالی و با کیفیت اجنرال می باشد و کولر گازی های اجنرال دارای انواع مختلف می باشند از جمله آنها کولر گازی های اسپلیت دیواری، کولر گازی های داکت یا همان کانالی، مولتی پنل ساده و پیشرفته و کاستی. با توجه به سابقه خوب و طولانی این برند در زمینه تولید تخصصی تهویه مطبوع و انواع کولر ها، این شرکت مورد اعتماد اکثر مردم است و در کشور ما نیز طرفداران زیادی دارد . به دلیل سابق خوبش از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید تهویه مطبوع یاد می شود.

شرکت اجنرال با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته کشور ژاپن در شرایط های مختلف آب و هوایی نسبت به رقبای خود از راندمان و کیفیت بالاتری برخوردار است و با توجه به سابقه زیاد این شرکت در زمینه تولید تهویه مطبوع از محصولات این شرکت استقبال بسیاری می‌شود.

بهترین و رایج ترین انتخاب برای مشتریانی که به کیفیت و بهینه سازی مصرف انرژی در اولویت می دهند کولر گازی اسپلیت دیواری اجنرال است تکنولوژی اینورتر یکی از بهترین تولید های این شرکت می باشد و بر همین اساس ما نیز در فروشگاه اینترنتی تخیف بازار محصولات این برن را به مشتریان خود پیشنهاد می دهیم .

شرکت فوجیستو ژاپن که کولر گازی های اجنرال را تولید می کند این کولر ها را در مراکز آزمایشگاهی خود تحت آزمایش کیفیت قرار می دهد تا بتوان اطمینان حاصل کرد که در سخت ترین شرایط کاری بازدهی و عملکرد خوبی از دستگاه ها نشان داده شود. برند اجنرال جهت اطمینان کامل از از کولر گازی های خود کمپرسور این دستگاه ها را بدون هیچ قید و شرطی در اغلب کشورهای دنیا برای ۵ سال گارانتی می کند.

خرید کولر گازی اجنرال کم مصرف در بانه با بهترین قیمت

همانگونه که گفته شد شرکت اجنرال با طراحی فوق العاده زیبا و تولید کولر گازی هایی با کیفیت های بالا و بهینه در مصرف انرژی این شرکت در میان برندهای گوناگون و بسیار زیادی که امروزه در زمینه تولید کولر گازی اجنرال فعالیت می کنند یکی از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات تهویه مطبوع در دنیا می باشد و انتخابی بسیار خوب برای شما می باشد و شما دوستان می توانید برای خرید از سایت تخفیف بازار به نشانی salemart.ir با پشتیبانان فروش ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید