گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

سحر قریشی از آن دست بازیگرانی است که در دنیای مجازی اخبار بسیاری درباره اش یافت می شود و در میان مردم دنبال کننده های زیادی دارد. سحر قریشی بازیگر زن سینمای ایران است وی در یک مصاحبه به خانه سینما ترکیه اشاره کرد که این مصاحبه اش جنجال آفرید و سوژه بحث خبرنگاران در سراسر ایران شد در ادامه مصاحبه جنجالی با سحر قریشی در مورد خانه سینمای ترکیه و تعدادی از عکس های جدید در فیلم پیکسل را خواهید دید.

سحر قریشی در سریال پیکسل

سحر قریشی که هم اینک در سریال اینترنتی «پیکسل» به کارگردانی محمد حسین لطیفی بازی می‌کند، با اشاره به این که مردم از این مجموعه استقبال خواهند کرد، گفت: دنیای مجازی جزئی از زندگی مردم شده است و تمامی سنین درگیر دنیای مجازی هستند؛ بنابراین می‌توانند این سریال را به راحتی در گوشی خود ببینند، زیرا زمان هر قسمت این مجموعه نیز محدود است.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

این بازیگر با بیان این که مدیریت تلویزیون مدتی است مشکل پیدا کرده، گفت: تلویزیون باید خط قرمزهایی که شخصی است و در دین و عرف نیامده است را کاهش دهد. تلویزیون تنها به برخی از بازیگران اجازه بازی در سریال‌های تلویزیونی را می‌دهد و گاهی می‌بینیم که یک بازیگر همزمان در چند مجموعه بازی کرده است و این تکرارها برای بیننده جذابیتی ندارد.

او در ادامه گفت: تلویزیون باید برای بازیگران سینما از طریق قصه عالی و دستمزد به موقع و درست، اشتیاق ایجاد کند تا این بازیگران وارد تلویزیون شوند. زمانی که یک مسوول تلویزیون دستمزد بازیگرش را بعد از چند ماه پرداخت نمی‌کند، بازیگر اشتیاقی به کار پیدا نمی‌کند و می‌گوید تلویزیون پول ندارد و ورشکست شده است و از تلویزیون دور می‌شود.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

قریشی با بیان این که فرهنگ‌سازی به عنوان یک اصل در تلویزیون مطرح است، گفت: جذابیت نداشتن و تکراری بودن داستان‌ سریال‌ها باعث می‌شود که بینندگان زمان خود را برای تماشای سریال‌های تلویزیون صرف نکنند. اگر مسوولان از شخصی برخورد کردن با بازیگران دست بردارند و جو پشت میز نشستن را فراموش کنند و برنامه‌ریزی درستی برای تولید برنامه‌های جذاب داشته باشند، جوان‌ها به جای ماهواره برنامه‌های تلویزیون را تماشا خواهند کرد.

او افزود: با این شیوه عملکرد صداوسیما، تنها قشر خاصی از مردم تلویزیون تماشا خواهند کرد و قشرهای دیگر به رسانه‌های دیگری روی می‌آورند.

بازیگر مجموعه «پیکسل» با بیان این که رفیق بازی در تلویزیون وجود دارد، گفت: برخی عوامل پروژه‌های تلویزیونی، رفیق بازی می کنند و نقش‌ها را به دوستان خود می‌دهند، باید از آن‌ها پرسید آیا دوستی که در آن پروژه آوردی لیاقت آن نقش و جایگاه را دارد؟ و آیا این نقش، مناسب او هست؟

او افزود: بازیگرهای بااستعدادی وجود دارند که برخی از نقش‌ها در یک پروژه برای آن‌ها مناسب است اما با این وجود منتظر دعوت به کار شدن هستند.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

قریشی با اشاره به نبود مدیریت، گفت: اگر مدیریت در تلویزیون درست شود، همه مشکلات درست خواهد شد. پیشکسوت‌ها هم از این وضعیت گله دارند زیرا می‌خواهند پروژه‌ای را شروع کنند اما برای انتخاب بازیگر اجازه‌ای به آن‌ها داده نمی‌شود.

او با اشاره به این که مردم باید بخواهند تا بازیگر مورد علاقه‌شان در سریالی بازی کند، گفت: یکی از بازیگران تُرک مدتی قبل از پروژه کاری خود انصراف داد و مردمی که طرفدار او بودند، جلوی خانه سینمای ترکیه جمع شدند و خواستار برگشت آن بازیگر شدند، این امر نشان‌دهنده‌ی عشق و مدیریت درست است. مردم باید پشت ما باشند اما مردم هم خسته شده‌اند و فیلم‌ها را بی‌انگیزه تماشا می‌کنند.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

سحر قریشی در پایان به یکی از کارهای جدید خود اشاره کرد: اوایل پروژه «پیکسل»، کار سینمایی دیگری به نام «نیوکاسل» به کارگردانی قصابیان را نیز بازی کردم. قصه‌ی این فیلم بسیار جذاب است و فضایی شبیه به فیلم «مهمان مامان» دارد و امیدوارم به جشنواره نیز برسد. در این فیلم در کنار نسرین مقانلو و حمید گودرزی بازی کرده‌ام.

پیش از این نیز سحر قریشی در مورد درباره آرایش خانم‌ها اظهارات جالبی داشت.

بخش‌هایی از این گفتگو را برای‌تان منتشر می‌کنیم:

سوال: آقایان ایرانی اعتقاد دارند که خانم‌ها بدون آرایش جذاب نیستند و خانم‌ها به این دلیل آرایش می‌کنند که اعتماد بنفس‌شان بالا برود.

فکر می‌کنم آن دسته از آقایان که این حرف را می‌زنند، خودشان اهل آرایش هستند چون می‌دانید که دقیقا این اتفاق زیاد شده، الان در فضای مجازی شاهد اتفاقات عجیب و غریبی هستیم. پیش از این ما تنها به خانم‌ها می‌گفتیم جراحی زیبایی انجام ندهند اما امروز باید به آقایان هم بگوییم که جراحی زیبایی نکنید

و چهره خود را از حالت مردانه و ایرانی خارج نکنید. به نظر من وقتی ما خودمان و سن‌مان را باور داشته باشیم نیازی به آرایش نداریم. شما دقت کنید به عزیزانی که خارج از کشور هستند، به هیچ وجه آرایش زیادی روی صورتشان نیست. به خصوص برای دختر خانم‌ها آرایش غلیظ اصلا کار شیک و پسندیده‌ای نیست. مادر من برایم تعریف می‌کند که در زمان‌های گذشته برای اینکه بتوانند یک خانم متاهل را از یک خانم مجرد تشخیص بدهند،

از روی آرایش صورت و رنگ موها این کار را انجام می‌دادند اما امروز دقیقا برعکس شده است. دختر خانم‌های مجرد آرایش زیاد و غلیظ دارند و خانم‌های متاهل بدون آرایش هستند. احساس می‌کنم، من سحر قریشی و یا سایر همکارانم در این حرفه باید تلاش کنیم و این فرهنگ را دوباره زنده کنیم و به مردم اعتماد به نفس و حال خوب رو برگردانیم، البته نه با زور، بلکه با آرامش.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

از یک چالشی مثل چالش بدون آرایش خیلی استقبال نشد.

من خودم چالش بدون آرایش را دوست نداشتم. چون از سلبریتی‌ها شروع شد، وقتی شما هنرمندی، وقتی شغلت متفاوت است و به اقتضای شغلت مجبوری شو اجرا کنی. شوی من(سحر قریشی) همین عکس‌هایی هست که از من منتشر می‌شود. همین جاهایی هست که می‌روم و همین لباس‌هایی هست که می‌پوشم.

مثلا من جز بازیگرانی هستم که ساده لباس می‌پوشم. چون معتقدم لباس‌های من باید طوری باشد که طرفدارهای من بتوانند به راحتی آن لباس‌ها را تهیه کنند. البته ممکن است در شرایطی هزینه بیشتری برای لباس صرف کنم اما به نظر من بهتر است که این اتفاق پیش نیاید. من هنرمندم و موظف هستم که مرتب و منظم در جامعه حضور پیدا کنم،

با یک آرایش ساده و پوششی که مناسب با عرف جامعه است. الان شرایط به گونه‌ای شده که سلبریتی‌ها ساده‌تر از مردم عامه لباس می‌پوشند.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

بعد از اینکه در جشنواره فیلم فجر، لنز به چشمتان گذاشتید. جریانی آغاز شد که سایر خانم‌های بازیگر هم به سراغ لنز رفتند. نظرتان در این مورد چیست؟

آدم از هر چیز خوبی تقلید می‌کند و یاد می‌گیرد، من خودم، جز آن دسته از آدم‌هایی هستم که وقتی می‌بینم فلان هنرمند از چیز خوب و مناسبی چه در لباس، چه در آرایش استفاده کرده، من هم استفاده خواهم کرد. ولی در مورد لنز، ما بازیگران آنقدر در موقعیت‌های متفاوت قرار داشته‌ایم که من بعید می‌دانم استفاده سایر خانم‌ها از لنز به خاطر من بوده باشد.

ولی شاید یک ساختار شکنی در ظاهر سحر قریشی وجود داشت که برایشان جالب بوده … به هر حال من همیشه با موهای مشکی و چشم و ابروی تیره دیده شده بودم اما این بار کاملا متفاوت ظاهر شدم.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال ۱۳۶۶ در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را با فیلم سینمایی لج و لج بازی آغاز کرد.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است طرفدار دو آتیشه استقلال است.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

سحر قریشی و برادرش

سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

سحر قریشی پس از آن از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی‌زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

گفتگو با سحر قریشی بازیگر جنجالی سینمای ایران

 

دیدگاهتان را بنویسید