چگونه پرده اتاق خواب را تمیز کنیم

هیچ چیز فضایی را کاملاً مانند یک پرده اتاق خواب  منطقه به هم پیوند نمی دهد ، و فکر می کنیم ما فقط یک ایده عالی در این پرده اتاق خواب  داخلی و خارجی Cleo Cement (با شروع از ۱۶۲ دلار از Dash & Albert) پیدا کردیم.

 

این پرده اتاق خواب  پارچه ای که از جنس پارچه های طبیعی ساخته شده است با سایه های نرم بژ ، دریایی و آبی آسمانی ، سازگار با محیط زیست است اما به اندازه کافی قوی است که بتواند لباس و پارگی روزمره خانواده شما ، چه در داخل و خارج از خانه را به خود اختصاص دهد.

 

بیل فریس ، رئیس دکوراسیون داخلی می گوید: " پرده اتاق خواب  ها راهی آسان برای افزودن پاپ و بافت بصری به یک فضا هستند و این پرده اتاق خواب  در فضای باز نیز از این قاعده مستثنی نیست." "الگوی هندسی دو تنی با دکوراسیون ساحلی و سبک های مدرن بسیار عالی عمل می کند ، و طراحی فقط به اندازه کافی شلوغ است تا هرگونه گرد و غبار یا تغییر رنگی را پوشانده کند – یک ضرورت برای مناطق پر رفت و آمد است."

 

این پرده اتاق خواب بسیار بادوام است و از الیاف پایدار و محو شده ساخته شده است.

 

فریس اضافه می کند: "آن را در یک راهرو پرتاب کنید یا آنها را با اطمینان از دانستن اینکه حتی تمیز کردن آنها آسان است ، زیر یک میز ناهار خوری پاسیو قرار دهید.

 

۶٫ صندلی سالن شیب دار پرده اتاق خواب مبلمان داخلی در فضای باز صندلی سالن شیب

 

هرچه راحت باشند ، این صندلی های حصیری بافته ، بهترین راه حل صندلی مینیمالیستی برای فضای بیرون شما هستند – اما به نظر می رسد در یک میز یا اتاق نشیمن  پرده اتاق خواب در داخل خانه به همان اندازه خوب به نظر می رسند.

 

بایر می گوید: "ویکر برای ماندن در اینجا است." این بادوام ، پر از بافت ، و یک پل آشکار بین فضای بیرون و داخل خانه است. اگرچه این صندلی ها ساده هستند ، با بالش های جسورانه و جدول کنار بیانیه ها ، اما مطمئناً به هر فضایی سبک ، علاقه و راحتی اضافه می کنند. "

 

اما فقط حرف ما را به این حرف نزنید. یکی از این پرده اتاق خواب های سالن بافی را برای خودتان ببندید (۳۹۹ دلار از وست الم).

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید