از کجا دستگاه سنگبری صنعتی و قابل حمل بخریم؟

یکی از دغدغه های اصلی هنگام راه اندازی یا گسترش یک شرکت صنعتی خرید دستگاه های مورد نیاز است. دستگاه های خاص و تخصصی که میتوانید در بازدهی مفید کار شما تاثیر بالایی داشته باشد.

در صنعت سنگ هم این قضیه صدق میکند. شما قبل از راه اندازی یا گسترش یک کارخانه یا شرکت سنگبری، باید به فکر خرید دستگاه های مختص آن باشید. دستگاه هایی مانند جرثقیل، دستگاه سنگبری و … که از الزامات یک کارخانه سنگ است.

اما مهم ترین دغدغه در خرید این دستگاه ها کیفیت آنهاست. چون با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، برخی از شرکت ها برای کم کردن مخارج ساخت دستگاه ها، کیفیت آن را به طور نامحسوس پایین می آورند. همچنین برخی از واردکننده های دستگاه های صنعتی به دلیل علاقه به سود بیشتر اقدام به واردات دستگاه های نامرغوب و کیفیت پایین میکنند.

حال شما در ذهن خود به این فکر میکنید که برای این کار به چه کسی برای خرید دستگاه اطمینان کنیم؟

برای این دغدغه ما راهکاری را برای شما ارائه میدهیم.

شرکت تولیدی صدصنعت اولین و تنها مجموعه‌ای می‌باشد که در زمینه طراحی و ساخت و تولید انواع ماشین برش سنگ ، کاشی و سرامیک و همچنین دستگاه اره نواری برش فلزات استاندارد در ایران فعالیت می کند. این شرکت با افتخار اعلام میدارد که پیشرو در زمینه بومی سازی و سفارشی سازی دستگاه های خود در راستای سهولت و کارآیی دستگاه برای مشتریان خود بوده و همواره رضایت مشتریان خود را در اولیت اصلی ساختار تولید و فعالیت خود قرار داده است.

محصولات شرکت تولیدی صد صنعت در بسیاری از کارخانجات و کلیه مراکز فنی و حرفه ای و نیز کارگاه های ساختمانی و پروژه های عمرانی در سراسر ایران در اختیار صنعتکاران و تولید کنندگان در حال کار می باشد.

این شرکت علاوه بر ساخت و تولید دستگاه های بزرگ سنگبری، دستگاه های کوچک قابل حمل را نیز تولید میکند. این دستگاه ها به وزن کم و دقت بالا میتواند جایگزین خوبی برای دستگاه های صنعتی مانند فرز سنگبری کوچک که بسیار حادثه ساز و خطرناک است باشد.

از این دستگاه برای برش کاشی و سرامیک که بسیار حساس بوده و احتمال ترک برداشتن و لب پر شدن را دارند نیز استفاده می شود.

دستگاه های برش سنگ ، کاشی و سرامیک شرکت تولیدی صد صنعت که به دستگاه سنگبری معروف هستند به نوعی طراحی و ساخته شده اند که اولا دارای ابعاد مختلف از ۶۵ تا ۲۶۰ سانتیمتر می باشند که این تنوع انتخاب را برای مشتریان با توجه به محل و محیط کار خود ، ساده می کند. دوم اینکه این دستگاه ها قابلیت جدا شدن شاسی و پایه ها را دارد و با تعبیه دستگیره هایی در دوطرف شاسی قابلیت حمل به هر نقطه و مکانی را داشته و به سادگی می توان دوباره شاسی را بر روی پایه ها سوار کرد.

این شرکت علاوه بر تولید دستگاه سنگبری، دستگاه اره نواری فولادبر نیز تولید میکند.

دستگاه اره نواری برش فلزات دستگاهی برای برش فلزاتی با سطح مقطع مربع ، مستطیل و گرد می باشد.

همانطور که می دانید فلزات به صورت ورقه ایی یا شاخه ایی عرضه می شوند ، همانند سنگ برای برش این فلزات به ابعاد دلخواه نیز مرسوم است که از دستگاه های فرز دستی استفاده شود که آن نیز همان مشکلات را دارا می باشد. دستگاه اره نواری برش فلزات صد صنعت برای برش فلزاتی که به صورت شاخه ایی می باشند ، مناسب است و می تواند آنها را در زاویه های مختلف و در ابعاد دلخواه برش دهد. این دستگاه ها در ابعاد مختلف و برای کاربری های مختلف تولید می شود. از این دستگاه های نیز برای برش پروفیل های فلزی نیز استفاده می شود.

بعضا برخی از مشتریان این شرکت از این دستگاه ها برای برش انواع اجسام استفاده می کنند که بسیار هم در این نوع کاربری نیز مورد پسند بوده و دستگاه اره نواری صد صنعت را به دستگاهی به غیر از فلز بر نیز تبدیل کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید