استخدام مینی بوس و ون از سراسر کشور

اجاره ون  رانندگی خود را با جلد اروپایی و تحویل و مجموعه رایگان انگلستان اکنون کتاب کنید. ۲۰٪ تخفیف همه وسایل نقلیه. اجاره یک طرفه مسافت پیموده شده نامحدود. خدمات: استخدام مشاغل ، استخدام خصوصی ، اجاره یک طرفه ، کمک در کنار جاده.

وی گفت: "بعد از اینکه از طرف شرکت اجاره ای ون  که در ابتدا با آن رزرو کرده بودم ، رها شدم ، از سراسر کشور تقاضا کردم که در آنجا کمک کنند و آنها آنچه را که شرکت وسایل نقلیه دیگر نمی توانند تحویل دهند ، تحویل دادند. نمی توانم به اندازه کافی از آنها تشکر کنم که یک وانت را برای جابجایی وسایل پسرم به من دادند. آنها فرایند استرس را آزاد کردند و استرس زیادی را برای من در آخرین لحظه از بین بردند. من با تحویل یا مجموعه مشکلی نداشتم و ۲ مشتری خدمات مفید و تخصصی را پیدا کردم. متشکرم در سراسر کشور! "

روند رزرو کرایه  ون آسان بود ، مشاور مفید بود و به تمام سؤالات ما پاسخ می داد و یکبار که با کارت پرداخت می کردیم ، یک ایمیل تأیید دریافت کردیم. ما یک شکاف تحویل ۳ بعد از ظهر رزرو کردیم و یک هفته قبل متوجه شدیم که می توانیم آنرا درست کنیم تا تونل یورو درست کنیم و خواستار تحویل زودتر شدیم. آنها همه توقف ها را بیرون کشیدند و یک مینی بوس ۱۷ نفره را در ساعت ۱۲٫۳۰ تحویل دادند. اتوبوس در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت (کمتر از شش ماه عمر داشت). نکات بسیار خوبی از راننده تحویل در مورد راننده در فرانسه گرفتیم. تجربه ما چیزی خوب نبود و من خوشحالم که تجربیات خود را در مورد استخدام مینی بوس و ون  از سراسر کشور انگلستان به اشتراک می گذارم.

وی گفت: "من آخرین لحظه به یک ون احتیاج داشتم و یک همکار استخدام ملی را توصیه کردم. من واقعاً از این سرویس خوشحال شده ام؛ تحویل روز و نرخ خوبی کیت واقعاً دوست داشتنی بود با او صحبت کند و بسیار مفید است. من الان در فضای ۲ هفته ای چند بار از فضای استخدام ملت انگلیس استفاده کردم و ناامید نشده ام. من استخدام سراسر کشور را توصیه می کنم. "

اجاره ون را از ۹٫۷۵ دلار در روز استخدام کنید! رزرو و اطلاعات آنلاین آسان و سریع. در زمان رزرو ۰ دلار پرداخت کنید. نکات برجسته: قیمت های مقرون به صرفه ، خدمات ۲۴/۷ در دسترس ، صرفه جویی در وقت و پول.

خودرو را با شرایط رانندگی تنظیم کنید.
این امر از بروز مسائل ناخواسته جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. اگر مطمئن نیستید ، در مورد شرایط رانندگی برای مقصد خود بپرسید – می توانید از شرکت اجاره ، افرادی که می شناسید یا در اینترنت جستجو کنید بپرسید.
اگر ماشین را به فرودگاه برمی گردانید ، به یاد داشته باشید که وقت کافی برای ورود به پرواز خود داشته باشید.
این امر به ویژه در فصل های پراهمیت هنگامی که افراد زیادی وجود دارند و خطوط طولانی دارند. در بیشتر موارد توصیه می شود از بیمه ای دریافت کنید که می تواند در دراز مدت موجب پس انداز شما شود. با این حال ، شما نباید بیمه ای را تهیه کنید که برای شما بی ربط باشد ، مانند بیمه رانندگان جوان که هزینه های بیشتری در شرکت های خاص دارد.
اطمینان حاصل کنید که همه شکاف ها و خراش ها مستند هستند.
قبل از امضای فرمهای اجاره ، اطمینان حاصل کنید که تمام خیمه ها و خراش های موجود در خودرو مستند شده است. همچنین باید مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند ، مانند تهویه هوا ، گرمایش و چراغ ها. هر مشکلی را که ذکر نشده است گزارش دهید. به یاد داشته باشید که از لحظه امضای شما مسئولیت ماشین ، از جمله خسارات آن است.
مقایسه شرکتهای اجاره ای.
مقایسه شرکتهای اجاره ای (مانند یکی از سایت های ما) به شما کمک می کند تا شرکتی را انتخاب کنید که بهترین ارزش پول را برای مقصد در نظر گرفته شده به شما می دهد. توجه داشته باشید که شرکتی که بهترین معاملات را ارائه می دهد بسته به مقصد و فصل ممکن است تغییر کند.
سؤال کنید که آیا بیمه اتومبیل لازم است.
سؤال کنید که آیا بیمه اتومبیل لازم است یا خیر ، در صورت تصادف ، کسر کسر را نیز شامل می شود. شرکت های مختلف برنامه های بیمه ای نسبتاً ارزان ارائه می دهند که مشتری را تحت پوشش قرار می دهد. این به نفع شما و علاقه شرکت اجاره است که شما را به طور کامل تحت پوشش قرار دهید.
آیا GPS دارید؟ در نظر بگیرید که آن را با خود همراه کنید.
اگر یک برنامه مرورگر در تلفن هوشمند خود مانند Waze یا Google Navigator دارید ، می توانید تا زمانی که یک برنامه داده با پوشش کافی داشته باشید از آن برنامه استفاده کنید. اگر یک برنامه داده در مقصد خود ندارید ، توصیه می شود هزینه ها را از قبل دریابید. شما باید بتوانید محاسبه کنید که آیا تهیه یک برنامه داده در مقصد مورد نظر خود ارزان تر خواهد بود یا اجاره GPS از شرکت اجاره اتوبوس دربستی .

دیدگاهتان را بنویسید