بهترین خریدار ضایعات آهن

تولیدات معیوب و ضایعات چدنی و فولادی که قابلیت استفاده مانند روز اول خود را ندارند به نام آهن قراضه یا ضایعات معرفی می شوند. یکی از مهمترین منبع فلزی برای کوره قوس الکتریکی قراضه ها شناخته می شود، این قراضه ها را ضایعات آهن می گویند، به عبارتی موادی که بازیافت پذیر خواهند بود ضایعات می گویند در کل به مواد دور ریخته شده در صنایع ساختمانی و حتی خودرو سازی که قابلیت بازیافت برای آن ها وجود دارد به عنوان ضایعات معرفی می شوند. برخلاف زباله ها ضایعات فلزی و آهنی ارزش پولی دارند و دوباره به چرخه تولید باز گشت خواهند داشت که آهن قراضه نیز می نامند. برای خرید ضایعات تهرانسر و خرید ضایعات در فرحزاد می توانید با وست بایر فروش ضایعات در ارتباط باشید.

خرید ضایعات آهن در تهرانسر

آهن قراضه به ضایعات آهن، فولاد و چدن و دیگر تولیدات معیوب می گویند. چنانچه که بتوان این مواد را بازیافت نمود نام ضایعات به آن ها داده می شود . این ضایعات آهن اغلب به عنوان نخاله های ساختمانی و فلزات دور ریختنی در صنایع مختلف به مراکز بازیافت فرستاده می شوند و به این شکل به چرخه تولید و ساخت و ساز مجددا بر می گردند. در صورتی که در طبیعت این ضایعات آهن رها گردد باعث آلودگی محیط زیست می شوند و سلامت انسان ها را به خطر خواهند انداخت. به این دلیل بیشتر کشورهای پیشرفته و در حال توسعه از این ضایعات استفاده می نمایند و پس از بازیافت دوباره به کار می گیرند. تا ضمن بهبود مسائل زیست محیطی، باعث صرفه جویی در منابع معدنی و فلزی نیز گردند. خرید ضایعات تهرانسر به شما کمک می کند تا این مراحل را راحت تر انجام دهید. خرید ضایعات استیل

خرید ضایعات آهن در فرحزاد

درصدی از ضایعات آهن در ساختمان سازی و از نخاله های ساختمانی به وجود می آید . شما می توانید با خرید ضایعات یافت آباد از بخش زیادی از ضایعات خود رهایی داشته باشید. ضایعات ساختمانی اغلب سایر مواد همچون چوب، آجر، سیمان و بتن و… وجود دارد که از آن ها هم می توان جهت بازیافت بهره برداری نمود . ولیکن مهمترین بخش ضایعات ساختمانی متشکل شده از ضایعات آهن و سایر فلزات همچون چدن، فولاد، آلومینیوم و مس. این ضایعات را بعد از بازیافت مجددا می توان در مصارفی دیگر استفاده شوند. به این ترتیب در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. خرید ضایعات در فرحزاد به شما کمک می کند تا از شر حجم بالایی از ضایعات در محیط خود رهایی یابید. خرید ضایعات روی

انواع ضایعات آهن چیست؟

ضایعات آهن انواع مختلفی را شامل می شود و هر نوع از آن از درجه بندی و کیفیت مشخصی برخوردار می باشد که این درجه بندی توسط کارخانه های بازیافت آهن اعلام می گردد. انواع ضایعات آهن عبارت اند از:

  • ضایعات آهن سوپر ویژه

ضایعات ساختمانی همچون میلگرد و خرده میلگرد، تیرآهن، نبشی، لوله های ضخیم، ناودانی و دیگر آهن آلات ساختمانی مشابه جزو ضایعات سوپرویژه به شمار می روند.

  • ضایعات آهن ویژه

شامل قطعات کوچک تر ضایعات ساختمانی از جمله سر تیرآهن، تکه نبشی، تکه ناودانی، لوله سیاه ضخیم، رینگ خودرو، انواع موتورهای یخچال، تسمه های آهنی ضخیم و موارد مشابه می باشد.

 

  • ضایعات آهن درجه یک

شاسی اتومبیل های سنگین، قطعات آبگرمکن بدون رسوب، ورق های روغنی و سیاه رنگ دار، پروفیل های بدون زنگ زدگی، ریل قطار، لوله سیاه صنعتی، چرخ دنده های مختلف جزو ضایعات آهن درجه یک به شمار می رود

  • ضایعات آهن درجه دو

شامل بدنه ی دوچرخه و موتورسیکلت، آبگرمکن، لوله گالوانیزه، ورق گالوانیزه، در و پنجره، انواع توری، سیم جوش جزو این نوع ضایعات آهنی می باشد.

  • ضایعات آهن درجه سه

ورق های گالوانیزه مستعمل، منبع اگزوز و شلنگ های فشار قوی

بهترین خریدار انواع ضایعات

رها شدن از انبوه ضایعاتی مهمترین مواردی که نیاز افراد را به شناسایی مرکزی معتبر و شناخته شده برای جمع آوری و خرید ضایعات پر رنگ می کند، می باشد که ممکن است در منازل و یا انبارها با آن رو به رو شوید . به این صورت ضمن گرفتن بخش زیادی از فضا را ، از نظر زیست محیطی آلودگی هایی را نیز به ایجاد خواهد کرد. وست بایر خریدار انواع آهن آلات در انواع مختلف و استیل های باقی مانده از پرت کارخانجات، ظروف استیل و … می باشد که همواره سعی دارد تا با بهترین قیمت و به صورت یکجا خریداری کند . هر گونه ضایعات استیل اعم از نرده های استیل بر جای مانده ناشی از تخریب ساختمان، حفاظ های استیل، ظروف استیل، راه پله ها و درب استیل، پرت های ناشی از تولیدات استیل و … را با بالاترین قیمت و بهترین شرایط خریداری می شود.

شما می توانید با بهره مندی از شرکت های خرید ضایعات ، تمامی ضایعات قابل بازیافت را بفروشید و به حفظ محیط زیست نیز کمک زیادی نمایید. وست بایر در تلاش است تا همه ی ضایعات اعم از روغن سوخته، مس، روی، آلومینیوم، کامپیوتر و … را که قابل بازیافت می باشد را به شکل عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری نماید. وست بایر در تلاش است تا بهترین قیمت خرید و فروش ضایعات آهن، ضایعات مس، ضایعات برنج و ضایعات چدن را به همراهان خود ارائه کند. برای خرید ضایعات آهن در هر زمان می توانید با این مجموعه نماس برقرار فرمایید تا در اولین فرصت در محل حاضر یابند. تفکیک تمامی ضایعات از فلز تا پلاستیک به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خریداری می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت westebuyer.com مراجعه نمایید. ما خریدار همه نوع ضایعات به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی می باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید