تایل سقفی pvc

تایل سقفی pvc

تایل سقفی نوعی سقف کاذب است که در دو نوع طرح دار و ساده تولید می‌شود. تایل های سقفی معمولاً دارای ابعاد۶۰×۶۰ دارند و نقش مهمی در بالا بردن زیبایی معماری داخلی ایفا می‌کنند. در واقع تایل سقفی نوع جدیدی از سقف‌های کاذب‌ به حساب می آیند که علاوه بر زیبایی خیره کننده، نقش مهمی در کاهش هزینه های بازسازی و مرمت ایفا می‌کنند. مقاومت بالای سقف‌های کاذب در مقایسه با سقف‌های قدیمی، سبب شده تا استفاده از این نوع سقف روز به روز افزایش یابد.

تایل سقفی

تایل سقفی ساده

تایل های ساده یکی از انواع تایل های پرکاربرد هستند که در دو نوع رنگ شده سفید یا روکش دار ارائه می‌شوند. در تایل های ساده روکش‌دار، از روکش آلومینیومی و یا پی‌وی‌سی استفاده می‌شود که از مزیت های آن می‌توان به سهولت در تمیز کردن آنها اشاره کرد. تایل های ساده‌ای که از روکش آلومینیوم در قسمت پشتی آن ساخته می‌شوند، برای مکان‌هایی که تأسیسات ساختمانی از آن عبور می‌کند، بسیار مناسب می باشند. این تأسیسات که اغلب لوله‌های آب را هم شامل می‌شوند، محیطی مرطوب به وجود می‌آورند که روکش آلومینیومی، مانع از تخریب تایل ها می‌شود و ماندگاری سقف کاذب را افزایش می‌دهد.

تایل سقفی آرمسترانگ

تایل آرمسترانگ به علت یکپارچه بودن آن، قابلیت بالایی در به‌کارگیری و طراحی پروژه‌های مختلف اعم از اداری و خانگی دارد. این تایل ها برای پارکینگ مجتمع‌های مسکونی و اداری و حتی سرویس بهداشتی مناسب می باشند. این تایل ها در انواع گوناگونی همچون گچی، پی وی سی و آلومینیومی تهیه می‌شوند که به دلیل یکپارچگی خود، در اجرای پروژه ها با سرعت بالایی نصب می گردند.

تایل سقفی PVC

تایل سقفی PVC از جدیدترین تایل های مورد استفاده در سقف‌ های کاذب هستند. تایل سقفی PVC از نوعی پلاستیک به نام پلی وینیل کلراید ساخته شده که به اختصار به آن پی وی سی گفته می‌شود. تایل های پی وی سی نقش مهمی در پیشگیری از اتلاف انرژی دارند و باعث حفظ گرما و سرمای محیط می‌شوند. تایل های سقفی PVC در برابر نفوذ حشرات و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند. این تایل ها قابلیت استفاده بلافاصله بعد از مرحله سفت‌کاری ساختمان را دارند. از دیگر مزایای این تایل های سقفی می‌توان به امکان ساخت در رنگ های مختلف اشاره کرد. در تایل سقفی pvc می‌توان به راحتی رنگ دلخواه را هنگام تولید به آن اضافه کرد.

تایل سقفی UPVC

UPVC نیز از ترکیب پی‌وی‌سی با مواد افزودنی تهیه شده است و یک محصول سازگار با محیط زیست می باشد. یو پی وی سی که مخفف عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride است، از یکی از مشتقات اصلی نفت خام تشکیل شده و امروزه برای مصارف تجاری به صورت گسترده به کار می‌رود. شاید بتوان نسل جدید تایل های سقفی را به UPVC اختصاص داد. تایل سقفی UPVC بسیار مقاوم است و عمر بالایی دارد. تایل سقفی UPVC معمولاً با ضخامت ۸ میلی‌متری تهیه می‌شود و همچون تایل سقفی PVC قابلیت رنگ‌پذیری را دارند. تایل سقفی UPVC در مقابل خراشیدگی و پوسیدگی مقاوم است و قابلیت تولید در طرح های متنوع را دارد. همچنین تایل سقفی UPVC در برابر ضربه و آتش سوزی مقاوم می باشد. ازآنجایی که در ساختار UPVC دی‌اکسید تیتانیوم به کار رفته، این تایل سقفی در برابر اشعه ماورای بنفش مقاوم‌سازی شده است.

برای سفارش انواع تایل های سقفی در رنگ و طرح های دلخواه خود از یک دو سه سازه بازدید یا در ساعات اداری با شماره های ۲۸۴۲۵۴۲۴ و ۲۸۴۲۸۷۸۷ تماس حاصل نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید