عمل ابدومینوپلاستی / غدد لنفاوی مزورکتال چیست؟

غدد لنفاوی مورورکتال: محل و توزیع آنها در داخل مورورکتوم. … هدف: برداشتن مزورکتال کامل یک روش جراحی جایگزین برای سرطان رکتال قابل رکس است و با نتایج مطلوب و میزان کم عود موضعی همراه است.

عمل ابدومینوپلاستی

پروکتکتومی کامل چیست؟
پروکتکتومی جراحی برای برداشتن تمام یا بخشی از روده است. … اگر مبتلا به سرطان رکتوم هستید ، درمان شما بستگی به سرطان در کجا دارد و میزان رشد آن و همچنین سایر عوامل بستگی دارد. برای اکثر مبتلایان به سرطان رکتوم به پروکتکتومی نیاز خواهد بود. همچنین ممکن است از این بیماری برای درمان بیماری التهابی روده استفاده شود.

چه مدت اسهال پس از برداشتن روده دوام می آورد؟
بازیابی شما
همچنین ممکن است تب کم داشته باشید و احساس خستگی و حالت تهوع کنید. این معمول است. شما باید بعد از ۱ تا ۲ هفته احساس بهتری داشته باشید و احتمالاً طی ۲ تا ۴ هفته به حالت عادی بر خواهید گشت. حرکات روده شما ممکن است چند هفته منظم نباشد. 

بعد از برداشتن روده چه مدت گاز وجود دارد؟
بعد از عمل ، مراقبین شما غالباً سؤال می کنند که آیا شما گاز گرفته اید یا خیر. دلیل این است که عبور گاز نشانه بازگشت روده های شما به حالت عادی است. ممکن است بعد از عمل چهار تا پنج روز حرکات روده نداشته باشید

عوارض جانبی برداشتن روده شامل موارد زیر است:
درد
خستگی.
خون ریزی.
لخته شدن خون.
اسهال
یبوست.
انسداد روده
عفونت.

برداشتن قدامی چه مدت طول می کشد؟ / جراحی شکم
عمل شما معمولاً بین دو تا چهار ساعت طول می کشد. بیشتر لوله ها در حالی که شما تحت بیهوشی قرار گرفته اید در جای خود قرار می گیرد. طی یک دوره دو تا سه روز بسیاری از این لوله ها برداشته می شوند. افراد با سرعت های مختلف از عمل جراحی بهبود می یابند

دیدگاهتان را بنویسید