بررسی عطر و ادکلن Penhaligons

بررسی عطر و ادکلن Penhaligons. این مطلب از سایت آنیه برگفته شده است. مارک پنالیگون یک مارک انگلیسی است که در سال ۱۸۷۰ توسط یک آرایشگر به نام ویلیام هنری پنالیگون تاسیس شد. آرایشگر وی در یکی از خیابانهای لندن ، در میان ساختمانهای دولتی سفره خانه اشراف و اشراف کشور و نزدیک حمامهای ترکیه واقع شده بود. Penhaligons همیشه مجذوب بخارات و بوی گوگرد از حمامهای ترکیه شده بود ، که بعداً ، هنگامی که وی خانه Penhaligons را تأسیس کرد ، از بخور گوگرد الهام گرفته و عطری به نام "Bath Buki" را تولید می کند ، که با گذشت بیش از یک قرن امروز همچنان محبوب است.

ساخت عطر بنهالغنز

تولید در سال ۱۹۰۲ ، او عطر را به درخواست دوک بلنهایم ، که آن را با نام "Blenheim Heim Buki" راه اندازی کرد ، ایجاد کرد ، که در آن زمان دور از سنت بود و تجارت جدیدی در زمینه تولید عطر بود. تخریب خانه عطر Penhaligon و پس از مدت ها وقفه در سال ۱۹۷۵ ، این فروشگاه توسط "Sheila Pickles" بازگشایی شد تا میراث ارزشمند Penhaligon از بین نرود و دوباره در دسترس عطر فروش ها باشد. در سال ۱۹۸۵ ، بلوبل ، رایحه محبوب "Princess Diana" را تولید کرد.

عطرهای penhaligon’s

یک شرکت اسپانیایی این خانه را در سال ۲۰۰۵ خریداری کرد و ضمن حفظ فرمول ها و ایده های اصلی این برند ، دامنه محصولات خود را به شمع های معطر و لوازم آرایشی لوکس نیز گسترش داده است. پنالیگن علاوه بر اینکه آرایشگر و عطرساز بود ، سه حکم سلطنتی دریافت کرد. ملکه الکساندرا (همسر ادوارد هفتم) اولین سفارش را به خانه در سال ۱۹۰۳ داد ، دستور دوم را دوک ادینبورگ در سال ۱۹۵۶ و دستور سوم را شاهزاده ولز در سال ۱۹۸۸ و دو جایزه آخر را به عنوان یک گواهینامه صادر کرد. محصولات این مارک از کیفیت بالایی برخوردار است ، زیرا در لوگوی خانه موجود است. صاحبان جدید این خانه ، بیش از ۱۴۰ سال پس از ایجاد آن ، هنوز به فرمول ها و ایده های ایجاد این مارک می چسبند و حتی آمبولانس ادکلن نیز با توجه به طرحی که ویلیام ارائه داده است ، و این مقیاس ، خلاقیت و هنر نام Penhaligon را در میان مارک های بیشمار عطر ادکلن در جهان ماندگار می کند.

عطر Penhaligon

بوی آن گرم و شیرین است. این عطر در سال ۲۰۱۰ در بازار عطر و ادکلن عرضه شده است. Penhaligons Sartorial عطری است زنانه و مردانه.

این عطر کلاسیک با رایحه ای بسیار ظریف ، پیچیده و منحصر به فرد است که آغازی تلخ ، گیاهی و کمی صابونی دارد ، مانند رایحه اسطوخودوس و آلدئیدها که با شیرینی سبک مشک ، ادویه های خاص هل و زنجبیل و سبکی ترکیب می شود. عطر و بوی گل نیز کنترل تلخی گیاهان و ادویه ها را بر عهده دارد. با گذشت زمان و با افزودن پوست ، تلخی عطر بیشتر می شود ، اما هنوز هم به دلیل وجود رایحه سبز و گلهای اسطوخودوس و همچنین رایحه لطیف گل ، تلخی رایحه متعادل و کنترل شده برای خنثی سازی مردانگی است ، رایحه ای بسیار رسمی و متعادل.

بطری Sartorial بسیار زیبا ، ساده ساخته شده و به راحتی در دست آقایان قرار می گیرد. مایع داخل بطری از طریق شیشه شفاف به وضوح دیده می شود. روی شیشه ، در یک جعبه خاکستری ، نام Sartorial و آرم Penhaligon چاپ شده است. کلاه Sartorial دارای طراحی کروی است و کاملاً کامل طراحی کلی بطری است.

نت های پایه عبارتند از آلدهید ، نت های آبی ، نت های معدنی ، برگ بنفشه ، نرولی ، هل ، فلفل و زنجبیل.

نت های میانی: موم ، سیکلامن ، اسطوخودوس ، چرم و شکوفه های لیمو

نت های پایانی: پاچولی ، مرم ، چوب درخت سرو ، لوبیای تونکا ، خزه بلوط ، مشک ، عسل ، نت چوبی ، وانیل و عنبر

دیدگاهتان را بنویسید