روندهای فعلی در زیرساخت و توسعه فناوری تجارت الکترونیک

روندهای فعلی در نصب زیرساخت و توسعه فناوری تجارت الکترونیک.  به جرات می توان گفت که صنعت تجارت الکترونیک به سرعت در حال رشد است. این البته به دلیل راحتی غیرقابل انکار خرید از هر کجا و هر زمان است. بیایید بفهمیم چه تغییرات بزرگی در انتظار تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۲ است.

مدرن کردن

مدرن‌سازی زیرساخت‌های اساسی این شرکت به قابلیت حمل نسخه‌های قدیمی، بهبود کارایی و حفظ انعطاف‌پذیری کمک می‌کند. در مجموع، تضمینی برای همگامی با زمان است.

این نه تنها در مورد جنبه فنی موضوع صدق می کند. قبل از ارتقا، برنامه ریزی هزینه ها، زمان بندی و شناسایی مناطقی که نیاز به ارتقا دارند، مهم است. تغییرات باید مطابق با برنامه ها و اولویت های شرکت باشد.

کد گذاری صفر

سازندگان و نرم‌افزارهای متن‌باز به هر کسی این امکان را می‌دهند که بدون دانش برنامه‌نویسی یا نیاز به یک تیم کامل فناوری اطلاعات، وارد تجارت الکترونیک شده و راه‌حل آماده (فروشگاه آنلاین، اپلیکیشن موبایل) را در مدت زمان کوتاهی بسازد.

شماره گیری صوتی

مشتریان بیشتر و بیشتری برای خرید آنلاین، سفارش غذا و سازماندهی زندگی خود از جستجوی صوتی استفاده خواهند کرد.

دستیارهای صوتی (Amazon Echo، Alexa، Google Home)، با عملکرد قابل ارتقا خود، به دستیار خرید شخصی تبدیل می شوند – از پیدا کردن یک محصول در فروشگاه های آنلاین تا خرید آن با کنترل صوتی. آنها همچنین خریدهای معلق یا اشتراک را به کاربر یادآوری می کنند.

راه حل های فناوری کسب و کار

در مورد راه حل های فناوری کسب و کار، ما در اینجا انتظار تغییرات زیادی نداریم. اما تغییراتی که اتفاق می افتد در مقیاس بزرگ خواهد بود. خدمات و سرویس های شبکه یکی از بهترین راه حل های فناوری برای رشد کسب و کارها در سال ۲۰۲۲ است.

Doppelgangers دیجیتال

بسیاری از شرکت ها شروع به ایجاد آواتارهای مجازی از فرآیندهای تجاری برای تجسم بهتر خواهند کرد. این به آنها اجازه می دهد تا تحولات را در زمان واقعی نظارت کنند، به طور انعطاف پذیر با شرایط در حال تغییر سازگار شوند و بهره وری خود را افزایش دهند. Digital Twin of Organization (DTO) نوعی اوج دیجیتالی کردن تجارت است. برای دستیابی به آن، شرکت ها باید بر ابزارهای کار با داده های بزرگ، معرفی الگوریتم ها و روباتیک تسلط داشته باشند. تحلیلگران پیش بینی می کنند که به تدریج نه تنها برای شرکت های بزرگ، بلکه برای مشاغل کوچک نیز در دسترس خواهند بود.

درک تاثیر فناوری بر کسب و کارها

درک تأثیر فناوری بر مشاغل و جامعه به طور کلی دشوار است. گزارش سالانه Thoughtworks Looking Glass در سال جاری تلاش می‌کند تا طیف گسترده‌ای از فناوری‌ها را در چشم‌انداز قرار دهد تا رهبران کسب‌وکار بتوانند ایده‌ای از اینکه فناوری آنها را به کجا می‌برد، بیابند.

این گزارش رویکردی کل نگر را برای تجزیه و تحلیل تأثیر ۱۰۰ فناوری فعلی و نوظهور دارد. این گزارش که به بخش‌هایی به نام لنز تقسیم می‌شود، «توصیه‌هایی را به رهبران صنعت ارائه می‌دهد که چگونه بهترین رقابت را انجام دهند و خودشان به اخلالگر تبدیل شوند».

مایکل میسون، رئیس فناوری جهانی Thoughtworks گفت: «ما از لنزهای موجود در Looking Glass برای کمک به درک همه گرایش‌های فردی با لنزهایی مشابه «داستان‌های» بزرگی که فکر می‌کنیم مهم هستند، استفاده می‌کنیم. «آنچه جالب است این است که لنزها را به صورت ترکیبی نیز در نظر بگیرید. اگر تکامل تجربه انسان و ماشین را با انفجاری در هوش مصنوعی بپوشانیم، چه پیامدهایی برای یک صنعت یا سازمان خاص خواهد داشت؟ در حالی که ما برخی از این ترکیب‌ها را در گزارش ارائه می‌کنیم، این تمرین برای خوانندگان برای تحریک تفکر خود نیز مفید است.»

دیدگاهتان را بنویسید