گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 10 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

رز سیاه یکی از نادرترین انواع گل در میان گل هاست که در هرجایی نمی روید، این گل شبیه گل رز است و تنها تفاوتش در سیاه بودن گلبرگ هایش است. در ابتدا هر کس که این گل ها را می بیند تصور می کند که انسان ها آن را رنگ کردند یا در ژنتیک آن دستکاری کردند اما این گل ها به طور طبیعی سیاه هستند. با سایت آسمونی همراه باشید

رز سیاه نشانه جیست؟

بعضی از افراد از این گل ها در مراسم ترحیم نیز استفاده می کنند. در قرن نوزدهم زبان گلها بسیار مورد توجه قرار گرفت. در این زبان رز سیاه بیشتر نشانهٔ مرگ و غم بوده است.اما در حقیقت نشانهٔ وداع است. رز سیاه اغلب اوقات در مراسم تشییع جنازه استفاده می‌شود.رز سیاه از طرف دوست صمیمی و یا عشقی که به مسافرتی طولانی رفته و هیچ گاه بر نخواهد گشت فرستاده می‌شود.از آنجایی که تولید رز سیاه غیر ممکن است ” فداکاری خالصانه” از دیگر معانی آن است. اگرچه رز سیاه سمبل “عشق عمیق ” است و افراد معنی آن را مرگ و بد می‌دانند و رز قرمز برای آنها به معنی عشق است ، اما در واقع این رز سیاه است که معنی عشقی عمیقتر را می‌دهد.

Dark Rosaleen Anarchy 1 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

رز سیاه نماد چیست؟

رز سیاه نماد مرگ، ویرانی، جادوی سیاه، در عالم سیاست نماد آنارشیست، آنارشیسم (Anarchist , Anarchism) و انقلابی گری (هرج و مرج طلب دوستان) و در ادبیات هم معنای عشق تراژیک است. رز سیاه نماد اتحادیه آنارشیست در آمریکا نیز هست.

عده ای جهت حادثه ساختمان پلاسکو مردم را دعوت به گذاشتن رز سیاه در پروفایل شبکه های اجتماعی خود میکنند، که اینکار اشتباه است و لطفاً اطلاع رسانی کنید که اینکار انجام نشود.

امروز در بخش گالری آسمونی تعدادی از تصاویر این گل ها را برای شما جمع آوری کردیم تا شما نیز با این خلقت زیبای خداوند آشنا شوید.

black rose 7 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 9 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 5 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 8 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 6 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 11 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 4 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 3 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

black rose 2 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر
black rose 1 گل رز سیاه نماد چیست؟ + تصاویر

تصاویر و مفهوم نماد گل رز سیاه

دیدگاهتان را بنویسید